PROGRAM
GAU'de
Pazarlama
Program Hakkında
GAÜ Pazarlama Yönetimi Programının amacı işletmecilik temel konuları yanında özellikle pazarlama alanında eğitilmiş, bilgili, kültürlü, global pazarlarda başarılı olacak elemanlar yetiştirmektir. Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, pazarlama konuları yanında, yabancı dille de donanmış olacaklarından, küresel ortamda başarılı olmak için gereken tüm özellikleri taşıyacaklardır. Öğrencilerimizin analiz ve sentez yapma yeteneklerini artıran, iletişim becerilerini geliştiren, yaratıcı ve araştırmacı bireyler olarak yetiştirmeyi hedef alan Pazarlama Yönetimi Programı,bilgisayar ve diğer eğitim teknolojilerini de öğrencilerin hizmetine sunmaktadır. Uluslararası pazarların talep ettiği, özgüveni tam, kendini rahatça ifade eden, girişimci ruhlu öğrenciler yetiştirmek programın temel amacını oluşturmaktadır. GAÜ Pazarlama bölümü mezunları hem devlet hemde özel sektörde çok geniş iş imkanlarına sahiptirler.
Kariyer Olanakları
Bugünün global işortamında en büyük istihdamalanlarından biri olan Pazarlama pek çok iş imkanı sunan güçlü bir alandır. GAÜ pazarlama alanı doğrultusunda yoğunlaşan öğrencilerine çeşitli kariyerim kanları sunmaktadır. Pazarlama Müdürü Pazarlama Uzmanı Pazarlama Kordinatörü Pazarlama ve iletişim müdürü Satış Yöneticisi Pazar Araştırma Analisti Reklam Yoneticisi Ürün ve marka yoneticisi Küresel pazarlama yöneticisi Elektronik pazarlama müdürü Perakende satış yoneticisi
Öğrenci Görüşleri
İşletme ve Ekonomi Fakültesi öğrencileri ve mezunları için muhteşem olasılıkları geniş bir yelpaze şeklindesunuyor. Pazarlamalisansı temelde sağlam bir altyapı sunarak tasarlanmıştır. Pazarlama Bölümü rekabetçi bir işpazar talebini karşılamakla birlikte,güçlü birlider olmak içinteori,vaka çalışmaları, bireysel projeler, pazarlama, markalaşma, reklamyenilikçiyaklaşımları etkiliyöntemleriile öğrencilerine sağlamaktadır. Ayrıca,onlarıseçtikleri alandarekabetçiolmak için de yardımcı olarak, öğrencilerine müşteriodaklı yaklaşım anlayışını kazandırmak için de çabalamaktadır.Bu programsadecepazarlama alanındabilgi edinmek içinfırsat sağlamakla birlikte, aynı zamandafinans,muhasebe, yönetim ve diğer önemlidisiplinleri kapsayan, kapsamlı birişletme eğitimide olmaktadır. Öğretim üyeleri yüksek nitelikli olmakla birlikteöğrencilerin profesyonelbecerilerini geliştirmek içinyardımcı olmaktadırlar.Yani tereddütsüzbaşarılı birgeleceğiseçin! Palina Turuntayeva Faculty of Business and Economics Marketing Department
Tercihim
Pazarlama bölümü olarak öğrencilerimizin hem teorik hemde uygulamalı konularda donanıma sahip olmaları amaç edinilmiştir. Seçkin kadromuzla uluslararası iş alanlarında mezunlarımızın kariyer sağlayacakları fırsatı sunuyoruz.
Bölüm Dersleri
Yıl 1 |
Güz |
BUS101 | Introduction to Business Management | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
COMP103 | Introduction to Computer & Information Systems | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
PSYC100 | Intoduction to Behavioral Science I : Psychology | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
MAT101 | Business Mathematics I | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
EGL101 | Development of Reading Skills | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
NH001 | National History | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Bahar |
BUS108 | Principles of Management | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
COMP104 | Intoduction to Computer & Information Systems II | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
SOCY100 | Introduction to Behavioral Science II : Sociology | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
MAT102 | Business Mathematics II | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
EGL102 | Development of Writing Skills | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
NH002 | National History II | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Yıl 2 |
Güz |
BUS211 | Microeconomics | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS203 | Financial Accounting I | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS205 | Statistics I | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS207 | Introduction to Law | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
CS201 | Communication Skills I | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
TURK001 | Turkish I | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Bahar |
BUS212 | Macroeconomics | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS204 | Financial Accounting II | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS206 | Statistics II | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS208 | Business Law | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
CS202 | Communication Skills II | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
TURK002 | Turkish II | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Yıl 3 |
Güz |
BUS301 | Organizational Behavior | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS303 | Human Resource Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS305 | Quantitative Methods & Forecasting | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS307 | Business Finance I | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS315 | Principles of Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Bahar |
BUS302 | E-Commerce | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS304 | Operations Management | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
BUS306 | Management Info Systems | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS450 | Consumer Behavior | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS457 | Marketing Strategy | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
STJ030 | Internship - 30 Calendar Days | CR:(0,0)0 | ECTS:1 |
Yıl 4 |
Güz |
BUS401 | International Business | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS456 | International Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS458 | Integrated Marketing Communications | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Bahar |
BUS404 | Strategic Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS459 | Marketing Seminar | CR:(0,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Seçmeli Dersler |
BUS318 | Business to Business Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS430 | Supply Chain Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS434 | Persuasive Techniques in Communication and Strategies | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS436 | Contemporary Issues in Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS448 | Marketing Channels | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS449 | Managing Customer Relationship | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS451 | Sales Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS452 | Advertising and Promotion | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS453 | Brand Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS455 | Marketing Research | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS466 | Health Care Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS469 | Retail Marketing & Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Fakülte Tanıtım Videosu
Program Hakkında
GAÜ Pazarlama Yönetimi Programının amacı işletmecilik temel konuları yanında özellikle pazarlama alanında eğitilmiş, bilgili, kültürlü, global pazarlarda başarılı olacak elemanlar yetiştirmektir. Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, pazarlama konuları yanında, yabancı dille de donanmış olacaklarından, küresel ortamda başarılı olmak için gereken tüm özellikleri taşıyacaklardır. Öğrencilerimizin analiz ve sentez yapma yeteneklerini artıran, iletişim becerilerini geliştiren, yaratıcı ve araştırmacı bireyler olarak yetiştirmeyi hedef alan Pazarlama Yönetimi Programı,bilgisayar ve diğer eğitim teknolojilerini de öğrencilerin hizmetine sunmaktadır. Uluslararası pazarların talep ettiği, özgüveni tam, kendini rahatça ifade eden, girişimci ruhlu öğrenciler yetiştirmek programın temel amacını oluşturmaktadır. GAÜ Pazarlama bölümü mezunları hem devlet hemde özel sektörde çok geniş iş imkanlarına sahiptirler.
Kariyer Olanakları
Bugünün global işortamında en büyük istihdamalanlarından biri olan Pazarlama pek çok iş imkanı sunan güçlü bir alandır. GAÜ pazarlama alanı doğrultusunda yoğunlaşan öğrencilerine çeşitli kariyerim kanları sunmaktadır. Pazarlama Müdürü Pazarlama Uzmanı Pazarlama Kordinatörü Pazarlama ve iletişim müdürü Satış Yöneticisi Pazar Araştırma Analisti Reklam Yoneticisi Ürün ve marka yoneticisi Küresel pazarlama yöneticisi Elektronik pazarlama müdürü Perakende satış yoneticisi
Öğrenci Görüşleri
İşletme ve Ekonomi Fakültesi öğrencileri ve mezunları için muhteşem olasılıkları geniş bir yelpaze şeklindesunuyor. Pazarlamalisansı temelde sağlam bir altyapı sunarak tasarlanmıştır. Pazarlama Bölümü rekabetçi bir işpazar talebini karşılamakla birlikte,güçlü birlider olmak içinteori,vaka çalışmaları, bireysel projeler, pazarlama, markalaşma, reklamyenilikçiyaklaşımları etkiliyöntemleriile öğrencilerine sağlamaktadır. Ayrıca,onlarıseçtikleri alandarekabetçiolmak için de yardımcı olarak, öğrencilerine müşteriodaklı yaklaşım anlayışını kazandırmak için de çabalamaktadır.Bu programsadecepazarlama alanındabilgi edinmek içinfırsat sağlamakla birlikte, aynı zamandafinans,muhasebe, yönetim ve diğer önemlidisiplinleri kapsayan, kapsamlı birişletme eğitimide olmaktadır. Öğretim üyeleri yüksek nitelikli olmakla birlikteöğrencilerin profesyonelbecerilerini geliştirmek içinyardımcı olmaktadırlar.Yani tereddütsüzbaşarılı birgeleceğiseçin! Palina Turuntayeva Faculty of Business and Economics Marketing Department
Tercihim
Pazarlama bölümü olarak öğrencilerimizin hem teorik hemde uygulamalı konularda donanıma sahip olmaları amaç edinilmiştir. Seçkin kadromuzla uluslararası iş alanlarında mezunlarımızın kariyer sağlayacakları fırsatı sunuyoruz.
Bölüm Dersleri
Yıl 1 |
Güz |
BUS101 | Introduction to Business Management | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
COMP103 | Introduction to Computer & Information Systems | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
PSYC100 | Intoduction to Behavioral Science I : Psychology | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
MAT101 | Business Mathematics I | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
EGL101 | Development of Reading Skills | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
NH001 | National History | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Bahar |
BUS108 | Principles of Management | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
COMP104 | Intoduction to Computer & Information Systems II | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
SOCY100 | Introduction to Behavioral Science II : Sociology | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
MAT102 | Business Mathematics II | CR:(3,0)3 | ECTS:8 |
EGL102 | Development of Writing Skills | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
NH002 | National History II | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Yıl 2 |
Güz |
BUS211 | Microeconomics | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS203 | Financial Accounting I | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS205 | Statistics I | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS207 | Introduction to Law | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
CS201 | Communication Skills I | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
TURK001 | Turkish I | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Bahar |
BUS212 | Macroeconomics | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS204 | Financial Accounting II | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS206 | Statistics II | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
BUS208 | Business Law | CR:(3,0)3 | ECTS:6 |
CS202 | Communication Skills II | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
TURK002 | Turkish II | CR:(0,0)0 | ECTS:2 |
Yıl 3 |
Güz |
BUS301 | Organizational Behavior | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS303 | Human Resource Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS305 | Quantitative Methods & Forecasting | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS307 | Business Finance I | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS315 | Principles of Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Bahar |
BUS302 | E-Commerce | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS304 | Operations Management | CR:(3,0)3 | ECTS:4 |
BUS306 | Management Info Systems | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS450 | Consumer Behavior | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS457 | Marketing Strategy | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
STJ030 | Internship - 30 Calendar Days | CR:(0,0)0 | ECTS:1 |
Yıl 4 |
Güz |
BUS401 | International Business | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS456 | International Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS458 | Integrated Marketing Communications | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Bahar |
BUS404 | Strategic Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS459 | Marketing Seminar | CR:(0,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRME001 | Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
TRGE001 | Non-Departmental Elective | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
Seçmeli Dersler |
BUS318 | Business to Business Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS430 | Supply Chain Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS434 | Persuasive Techniques in Communication and Strategies | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS436 | Contemporary Issues in Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS448 | Marketing Channels | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS449 | Managing Customer Relationship | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS451 | Sales Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS452 | Advertising and Promotion | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS453 | Brand Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS455 | Marketing Research | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS466 | Health Care Marketing | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |
BUS469 | Retail Marketing & Management | CR:(3,0)3 | ECTS:5 |